Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

11.11.2011.

Hi There. Eh Assalammualaikum (-':

Okayy, semalam hantar buku. Mula mula set jam pukul 0715 sebab pukul 0800 nak pergi Watan. Dh bunyi dh ni, boleh pulak aku tidur balik. Pastu tersedar pukul 0750. Pastu baca text syuhada dia tny dh siap ke belum, aku klangkabut text dia, pastu call. Tk angkat. K watlek. Pastu tk jd. Aku tidur lah balik. Pastu aku text Khai, tk reply jugak. K watlek lagi ni. Aku text Zaf pulak. Dia kata jadi. Pulak dah. Klangkabut mandi pastu siap siap. Nak dkt pukul 9. Baru gerak. Pastu dtg dtg je, dkt rumah Khai, muka dia sedih sangat. Last last baru dorg cerita. Hmmmmm. Pastu dlm pukul 0220 baru sampai sch an.

K, dh pukul 330 dhni. Tk hntr-2 buku lagi. Bengang tk bengang? Cerita dia 220 sampai 330 je. Watlek lagi ni. Haa kau pukul 4 baru pulang naik atas. Dah mcm setan dh cerita dia. Aku tny cikgu lambat lagi ke, aku nak keluar an, ciku kata sabar, aku okay lagi. Dkt belakang aku dh memebebel-2 dh. Haaa. Aku pn amek lah BB Nik. Updated status. Haa amek kau. Pastu tngkap gmbr lagi, yelah tunggu lama sangat. Pukul 5 baru settle. Rasa mcm -.- Dh lh last day pn macam bangang. Even aku tk dtg pn aku dgr dorg cite rasa mcm nak mencarut je. Dgn hntr buku pun nak berejamjam padahal bukan ramai pun orang. Heyy sabar je lah.


Pastu balik rumah aku online sampai tengah malam. Aku text Syuhada, Khai, Zafika. Dorang semua sedih :'( Aku un mulalah nak meleleh dgn Kak Aeda lagi pun sedih :'( Hm, aku kesian tgk Khai. Dia dh lah comel je. Bila dia tk happy rasa lain lah en sebab dia lemah mcm tu je. Aku akan cuba jaga kau weh. Kite kena kuat. Kita sabar tau? Aku Nabilah Aiman Zafika Dayana Syuhada kan ada. Kiteorang selalu ada untuk kau. Forever and always. InsyaAllah. Kami selalu ada untuk kau. Kiteorang akan cuba datangkan balik semangat kau yg dulu tu. Kiteorang sedih bila tgk korg mcmni. Hm :'( Breakfast tk makan, nasi tak makan. Weh, makanlah even sikit pn. Nanti sakit kan susah. Kiteorang sayang kau. Aku rasa kau lah paling terkesan sekali bila semua sedih. Aku rasa kau sorg je. Dkt mana mana mesti menangis. Lap lah air mata tu weh. Aku tk kuat kalau kau tk kuat :( Kitaorang ada. Ye, kitaorg rasa kesian sangat tgk kau mcmni. Masalah kau dtg sekaligus kan sejak akhir'2 ni. Hm :'( Sabar tu penting. Even 10 tahun pun.


Masa nak tidur, aku tringat pulak Aisyah dgn Zafika nyanyi lagu That Should Be Me. Aku rasa mcm lonely sikitlah. Aku pn tgk lah Vid dorg masa dkt dewan tu.






Dorg nyanyi sedap. Hiwhiw. Pastu tgk Vid dorg nyanyi lagi U Smile dgn Favourite Girl tu.


Aku rasa macam.. Ntah, aku sayang gila kawan kawan aku. Hm :-'/ Aku tgk gmbr korg. Hm. Pastu dlm pukul 2 aku check buku aku. Ada 15 je. Hmyelah an ada hilang satu, tahun dpn kena mintak lagi. Kena pergi bilik SBPT lagi. Oh So Niceeee ;) -.-  Hmmmm.


Aku respect Zaf lah. Dia rasa apa org rasa. Dia nangis bila tgk bestfriend dia sendiri nangis. Hm, aku rasa mcm kesian tgk kan. Aku tgk dia tk kuat bila tgk kawan dia sendiri tak kuat :'( Hm, sabarlahtau Zaf. Kalau semua bergabung, kite kan nanti dapat tahan. Hm :( Benci November :( Tak suka tarikh 11112011.

Bye, Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3