Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

Biarlah Mimpi Sampai Ke Bintang (':

Assalammualaikum, Hi.

First sekali, saya nak cakap. Ehh tak, saya nak taip.... Ehh... Hmm... Saya nak.... Ahhhh apa? Hahaha xD


 
 Wihiiii kcuf kcuf kcuf k! Hahaha benci -.-

 Eee apatah virus ni, memg ni ah makan dia hoyeh2 bak kata Kak Pika hahaha _|_

 Alalala selamat tinggal fb virus, hahahahaha.

Pdanmuka, cari pasal lg, ecehhh virus apatah ni? Duk christmas2, lek result PMR baru keluar, hahaha.
Kayy, congrats to, Kak Huda, Sis Shahila Sis Fairuz, haha sape lg, Kak Feaa, Kak Hidayah Yaya, semua ahh. K and my cousin too. si kemek. 8A wooo. Masa trial berapa je, 3 ke 4 tah, eleleele dia menganjing pulak. Dapat 200, weee kesah? Hahahha papepun congrats ;) Loveyaaa! ;)

Kthen, tengahri td, duk best tenga on ann, weee boleh pulak org ketuk pintu aku kuat kuat. Aku dah takut dahh. Aku dah lah duduk dkt atas, cibek :p Hahahaha gate dh lah tkd, kena curi haha cheng :> Bukak2 je, Izzati dgn Mimi dtg nak hape ntah dorg -.- K, pastu terkejut gila k. Nak tgk nak tgk nak tengooooooookkk tak? ;)



Haha, aku tahu tu fake, tgk dkt Alternate name pun fake. Alternate? Haha apatah aku merepek? --' Wiwik hahah k bangga gila. Weeee dh dh lah tu. Hahahaha :D Miyyo Azman. Hahahahahahah wikwikwikwikwik :p
Lagi seminggu lebih je nak sekolah, yeke seminggu lebih? Ive thought two weeks, bila kira balik tinggal bpe hari je, weee aku eksaited gila k? First, dpt jumpa kengkawan yg menggila, dpt keluar, mean, tkd lah hari2 aku duk mengadap lappy katil semua ni je -.- Hahaha, aku boring bosan bocan k duduk rumah. Apatah? -.-
K malam td, ehhh, malam semalam, aku on fb sampai.... Sampai pukul berapa yg aku ak lah, mean, sampai pg, haha k. Sedih gila k. Chehhhhh -.- Aku stalk tenenet..... Pastu aku luahkan dkt twitter :') Ohh maseh :p Then, aku like sorg sorg punya gmbr, status. Weee bosan lah katakan. Semua dh tidur aku je yg jaga malam, haha papepun sukahati aku lah.

K now tenga tgk Biar Mimpi Sampai Ke Bintang, Wiwiwiwiwik :p Comel gila k Randy Pangalila :p Hihihihi.
Ohyeah Ohyeah, ada nama T......a. Teeeetttt pak pak pak -.- Benci ite. Bak kataZafika. Wek wek wek :p Hahahaha. K.

Tktahu dah ckp apa dah, take care uols ;) Ni last updated, for sure. Kbye ;) Tak pun kalau aku rajin aku update lagi :p


Asalmmualaikum, Bye (':

No comments:

Post a Comment

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3