Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

On my mind

Assalammualaikum, Hi.

Firstly, okay aku nak cakap.


YAYA! Happy Birthday! Thanks for everything. Lol. Sweet 14 yeah. I love you haha k. Hehe.


Okay done. Second, aku nak updated pasal benda yg aku ingt. Mean, emm emmmmm ahhh kau baca je lah ok. 
  • Masa first sekali aku dtg sch nak daftar, aku tk kenal lg erti kedewasaan. Ohh sakainya aku. Hahaha ayah aku paksa, dtg sch, daftar sendiri. Masa nak daftar tu aku menangis k menangis hahah naseb baik ada org tlg aku, aku dh lah tk biasa. Lol ._.
  • Ok dulu masa awal2 bulan aku rapat dgn Syuhada, semua syuhada syuhada syuahada. Sampai nak pegi skolah pun wajib pegi rumah dia dulu, kalau tak, tak sah. Masa Olahraga pun sama. Bila pg2 pegi, dgn Zaf semua, eh iyeke? Oh ye kot. Pg2 pegi Olahraga then dh hbs tu lepak rumah Syuhada. Wiwik best gila pok rindu gila k haha kk.
  • Pastu dulu, first gaduh dgn Nab. Asyek gaduh gaduh gaduh je. Sampai kutuk2 dkt blog lah apalah k watlek tu dulu. Lepas gaduh dgn Nab, dgn syu pulek. Sampai hari2 pegi sch dtg2 je mst panggil syu. Sampai nak menangis. Tp syu buat dek je. Ye lahhh lek tp semuanya ok skrg (':
  • K pastu, pastu.........................Dulu aku..........................Apa eh? Masa dtg2 sch je, aku mst tunggu daya, ehh Kak Dayaa. Dkt dpn pintu kelas :') Miss that moment gentle hm :'( Haha. Sebab class aku dkt bawah ann, jumpa, lari, peluk, salam, Kbaai. HAHA. Tahun dpn dh tk sama dh. Hmmmm ok.
  • Pastu, masa jaga kop, mesti rasa pelik. Ehh tak. Entah. Aku selalu ponteng nak jaga kop. Sebab... Aku malas nak pegi lepastu aku tkd kawan. Ok alasan je aku bg. Hahaha
  • Masa hari jumaat lak, aku suka dtg awal sebab aku tk suka dtg lambat sebab nnt bdk laki kan dh solat, ramai dtg pastu aku tkd kawan pegi sorg2, mesti rasa macam....Ahhh dtg awal lg bagus kot. Lol ._. 
  • Pastu selalu gaduh dgn Nik! tiap2 minggu ok. Tak gaduh tk sah. Ohh kitaorg tk gaduh cuma.......Kitaorg....Emmm.....Dtg2 sch je, kalau rasa malas nak tegur, tk tegur ahh. Then kalau rasa tk nak tegu spai balik, kiteorg diam je. Dia yg selalu mcmtu. But for me, ahh kau tk nak tegur aku sudah, hahah. Last2 sebelum balik mesti dia tegur aku dulu sebab.. Yelah duduk sebelah2 kan kalau tk tegur masa....Lol Tk complete life. Serious! I miss that moment. 
  • Hmmm pastu aku dgn sape2 lah, Jieya ke sape ke sape2 je lah mesti ada jealous jealous ni. Pasal Kaka Angkat. Aku pun sama. Kekadang aku marah dlm hati lol haha. Aku tk suka kawan2 aku, mean, bdk form1 jgk lah, rapat dgn Kak Dayaa. Kalau dorg tegur aku, aku buat bodoh atau aku palau. Ehh bukan sama ke? Hahah lol sebab aku.... Rasa.... Aku sayang Kak Dayaa. Pastu bila ada org rapat dgn dia mesti aku rasa Kak Dayaa dh tk syg aku lg. Ok aku memg mcmtu. Sorry.
  • Masa Cikgu ajar, aku suka baca novel. Hahahaha suka gila k. Pergi library then pinjam buku novel Ain Maisarah. Aku pinjam yg tu je yg lain aku tk pinjam sampai aku gaduh dgn kawan2 kelas aku sebab dorg dpt dulu, bukan aku. Then dh dpt pinjam, mesti aku baca dkt bawah meja, masa math, bm, masa cikgu tgh mengajar aku selalu baca. Sampai ada satu hari tu, cikgu Rokiah cikgu math perasan then dia rampas. Eleh tk heranlah ok. Buku sekolah. Last2 masa nak balik dia bg. Wowooottt haha k. Skrg ada dua buku lg, aku pinjam masa sebelum PMR, sampai skrg tk pulangkan lg sebab malas nak naik atas. Well, kelas aku kt bawah kan. Haha tahun dpn je lah. 
  • Pastu... Bila aku nampak dia... Masa couple dulu, lg lg masa bulan 7. Yes aku ingt lg! Hahaha masa kawad,hari jumaat, nak rehearsel tu. Aku nak panggil Zafika, aku terserempak dgn dia. Pastu aku cepat2 ajak Puteri patah balik! Aku memg suka mengelak bila aku jumpa dia. Betul k betul tk tipu! Hahaha sampai dia ckp "HAAA, LARI LAGI!" Tp aku buat bodoh je sebab aku malu doh, hahaha k.
  • Then masa nak balik, mesti tunggu dia, dkt dgn Dewan tu. Tk balik dgn dia, mesti balik dgn kawan2 aku. Hahahaha, aku rindu semua tu wey :'( Tp dh tkd makna dah. K Ill miss that moment.
  • Emmmmm pastu aku jumpa Amiruddin Shafee. Masa first time aku jumpa dia, I feel like, Ahhh ahndsomenya dia! ** Hahahahaha! Memg best ahhh k. Dia baik ok baik sgt. Kak Aeda pun aku knl dari Kak Dayaa. Dorg rapat kan. Kak Noraa pun. Ehhh ntahlah aku dh lupa. Aku kenal dari Dayana. Lol wtf ._. Ntah lupa.
  • Then masa first aku jumpa M.... :'> Rambut dia ada 3 line -.- Hahaha k. Masa tu hari jumaat, aku dgn Nida. Pastu dia ckp la blablabla tk ingt. Pastu aku on fb aku cari dia, aku amek number dia. Dkt status HAHA k. Pastu ngorat2 weee dpt lah pulak hahahahaha! #Padahal tenga sedih taip benda alah ni -.-
  • Ehhh ada lagi. Masa first aku dtg....Ehhh tak. Haa masa tu minggu kedua sch. Aku kenal Ashiya Mizuki ni dkt sch je. Pastu bila bukak sch aku cari dia dkt sch dia tkd pun, aku tny nida kot, ahh ntah lah. Pastu minggu kedua aku otw nak naik kelas, aku jumpa sorg pengawas ni. Kecik je lahai. Pastu dia tegur aku. "Ni Maisarah kan?" Aku angguk je ahh pastu baca name tag dia, Nur Fatihah. Aku rasa mcm kenal....Tp ahhh tkkn lah dia? On my mind wiwik haha ** Pastu dia kata dia Teha. I feel liked...Ahhh seriously? Dia tegur aku dulu weyyyy sukanya haha!! K #Eksaited-.-
  • Pastu......Pastu.....Apa lagi ehh? Emmm.... Emmmmmmmmmmmm....Haaa! Masa first day, aku rapat gila k dgn Nabilah ;) First day, aku pegi sch dgn dia ahh. Hari2! Dia tunggu kalau aku lambt, ada hari tu, aku lambat siap ann, dia kata 1220, tp aku dtg 1240. Pastu tgk2 dia tkd, memg aku pegi sorg2 lahh cite dia -..- Hahaha k. Pastu rapat dgn Zaf. Selalu text dia, semua apa apa lah! Sampaiii org yg dia suka pun dia bg tahu aku hahaha best gila k best gila. 
  • Pastu masa bulan 4. Aku ada suka sorg mamat ni...... Handsome ahhhh hahaha. Aku suruh nida tlg hahaha. Pastu suruh Syu lah, hahahaha k. Sebulan je. Sebulan je. Iyeke? Tk kot hahaha #merepek-.-
  • Masa lepas break, aku hari2 usha dia, mean, bila balik dgn kawan2 aku, mesti jumpa dia balik dgn gf dia apatah. Dia dh jalan depan, aku usha dia, ok. Rindu sgt :') Tahun dpn dia tkd dah, benci aku duk petang haha. 
  •  Hahahaha bapak best gila. Lol ._. K tu je.
Banyak gila weyy. Aku tk ingt dh. Hahah penat tk baca? :P Penat tak penat tak? :PP Haha -.-
 
K akhir sekali, aku nak cakap....... Ehhh tak. Taip......
Ehhhh takkkkkkkk. Emmmm.... Emmmm.....

Aku suka ni status dia :') 
 

K click lah tu! Lawak gila k! Hahaha Kbai. 


Bye.

No comments:

Post a Comment

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3