Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

Daya Loveyouu

Kak Dayaa,
Kakak jgn nangis lg kay. Kak Dayaa sedih shedih lg tauuu. Jgnlah pikir bukn bukn. Hmmmm kita shayang kakak la. Kakak jelah yang caring pasal mai. So kakak jgn sedih sedih marah marah lg tau.

Maceh Rai bgtau kita. 'Mai, you dont have to be jealousy with kak daya because she have a new sister. She loves you. SO PLEASE DONT MAKE HER SAD OKAY. I know you love she too right? K thats all kak daya want me to tell to you. Oh my english is too bad -.- ' Hmm


Kita janji kita tak bt akak sedih lg tau. Kita janji kita takkan bt akak nangis lg tauu. Kita pun nangis mlm tdi kak. Hmm. Kita janji tkkan bt akak marah ke sedih ke apa kay. Kita sayang kakak la. Akak jgn ckp lg 'Untunglah dah ada Kak Ween. Kbaii-.- ' Sedih kita dgr. Kita sayang akak jugak. Kak Dayaa kita mintk maaf sebab kita bt akak sedih semalam. Hari ni kita on pg pg sebab nak updated pasal akak. Kita syg akak setengah mati :( So, akak jgn nangis naghis lg.



Sorry semalam mai ltk call akak. Hmmmm shorry sgt sgt. Kita tkde niat pun nak bt akak mcm tu. Mlm tdi kita bt callmeback akak tk call pun. Ohkay akak tkde crdit. Kita paham. Kita pun tkde crdit mlm tu. Kita nangis bila baca text akak tu. Oh masa tenga hari tu kita tkde hati dan perasaan. Sebb masa tu hati kita melayang prgi London jap-,-Malam tu kita nangis. Nak call akak tpi tkde crdt. Tenga hari tu semua text mai tk reply. Mai bt buduh je. Shorry :(


Kita nak akak tahu yg kita shayang akak shangat sgt. Akak jgn mcm tu lg kay. Kita nak jumpa akak :( Kita nak peluk akak, kita nak cium akak :( Shorry kita bt akak nangis. Tkde niat pun. Hmmm. Nak ckp apa lg? Kita shayangggggggggggg akak. Akak jgn camtuuuuuuuuuu lg tauuuuuuuuuu. Nti kita shedih akak pun shedih.


Kita rindu suara akak, kita rindu senyuman akak, kita rindu nak peluk akak, kita rindu nak.. nak.. nak tgk muka akak hari hari. Kita nak tgk akak hari hari happy bila akak ada dgn kita. Kita nak tgk pipi akak yg shomel tu. Kita nak tgk akak tgk kita dari kelas akak masa kita kawad Kadet Koreksional. Kita nak tgk akak hari hari pandai kita bila kita jumpa. Kita tk nk tgk akak nangis lg. Kita janji kita tkkn bt akak shedih. Kita janji kita tkkn bt akak mcm tu lg. Menyesal kita bt kakak kita mcm ni yg paling kita shayang. Kita salah, kita nak mintak maaf kt akak. Akak jgn mawah kita lg. Nti kita takut nak jumpa akak lg.


Akak dah ada adik baru nti jgn lupa mai kay. Kita nak akak tahu yg kita shayang akak lebih dri diri kita. Esok kita ada kawad korek, pkul 8. Kita nak jumpa akak. Akak jgn lari dari kita. Nti kita nangis. Kita nak peluk akak :( Akak baca tau blog kita, hmmm kita tau kita tak sebaik adik adik akak yg lain. Tapi dlm hati kita kak daya num 1 tau. Sebab tu kita shayang kak daya. Kita baca akak walling dkt pejal. Akk ckp akak nangis pikir pasal mai. Akak jgnlah nangis lg. Kita janji kita tk bt lg.


Kalau akak nangis akak tak shayang kita lg, sho akak jgn nangis lg. Kalau akak nangis nti kita lapkan air mata akak. Menangis kita taip :(

1 comment:

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3