Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

17November2011 ;)

Assalammualaikum Hi ^^


K, semalam pegi amek duit 100. Pun kena pakai baju sch. Adoiii -_________- Dtg dtg je sch en, kemain lahaaaaiiii ramai gila pakai baju sukan! Buat penat aku je semangat hbs pakai baju sch. K watlek --t Dh amek an, terus pegi SK Taman Tasik ;) Gentle wa rinduuu gila dkt sch tu. Byk dh berubah, kiteorang jejak je sch tu, mulalah, mulalah nak mengutuk nak carut semua an. Masa 2010, tkd pulak lahhhhhhhhhhhhhh nak buat semua yg baru. Stage, Tangga, Dewan, Kantin. K gentle jealous k gentle jealous. Wek ;p Mementang last year dh buat Hari Kantin. Time tu aku tk dtg pulak! K sabar -.,- Dtg dtg je jumpa Hidayah Ya Ya dkt dewan. Wee ^^ Pastu tgk semua menangis melalak lalalalalala bdk bdk yg dpt 5A, 4A1C, 4A1B, 3A2B. K congrats :-') Tp bdk bdk yg dpt 5A 20 lebih je. 21 kotttt. Tahun lepas 35 tk silap. Haaaaaaa tgk tu tgk! :p Okayy stop. Pastu Zaf tny adik dia. K watlek. Emmmmm pastu nak balik dah, pastu Syuhada cakap, dia boring duduk rumah, dia nak lepak. Aku pn nk lepak. Pastu dia ajak Mcd. Khai diam je. Pastu dia kata "Mcd ada Wi-Fi an, jom ah" Hahahah xD Suka gila.


Dtg dtg je, kemain ramai org. Pastu pegi tgk dkt atas jp, pn ramai. Pastu Syuhada kata "Weeee, ramai gila orang. Cepatlah balik. Makanlah cepat!" Hahahahaha :D Pastu last last ada jgk. Tk perasan pulak Iskandar tu ada. Aku tk perasannn pulak an, aku tegur ah dia, meme ah. Pastu dh duduk duuduk lama tu. Aku pn mintak ah dgn Is, nak tgkp gmbr. Lek semua gmbr aku buruk aku delete. Gmbr Syuhada je tak. Nabilah pn dia peg delete, Nabilo Nabilo -.- Emmmm, pastu aku text Syuk, dia kata, "Jap, nak datang, nak datang" Lol tp bila text balik ada dkt KFC. Apaaa?! -.- Sabar je lah, huh. Pastu Kak Intan lak text, mula mula tk boleh, pastu boleh ^^ Weewittt xD Hikhok. Pastu KakAeda dgn KakDayaa lak datang, Hmmmm ^'^ Dh lama lama tu, rasa nak beli lah en, ramai gila org.Pastu nampak Luqman. Lepak lah dgn dia jap. Kemain lagi tu sampai aku je Babi mai--t Khairina kemain lembut lagi, Baby Na. Haha lek.


Pastu dh beratur, Kak Intan lak text. Eheeeee Kak Dayaa kata dia dkt luar ^^ Wahhhh sungguh comel Intan Capiwa niw :3 Itew tegur Fika, malu malu lakdia, haha K watdek ;) Emmmm. Pastu dh lepak lepak en dkt atas, Kak Nora KakDayaa dgn KakAeda nak balik. Sebab dorg nak keje. Kak Dayaa je tak keje. Hmmm pastu lepak dgn dorg je la. Pastu nampak pulak SMK Taman Seraya dtg dgn bawak KFC. Ai pn carilah Syukri Qusyairi. Tp tkd pun, then nak balik. Sebab dh lama an. Jumpa pulak Amiruddin Shafee masa nak balik. Hihioooooooooooooooo. . Pastu pastu pastu -.- Byk gila aku nak cerita ni sebenarnya.


Tenga tunggu bas, ada pulak bas Rapid T323. Naik je lah sebab Aiman kata sampai Ampang. Eh, Dayana cakap. Last last sampai Melur bagai -.- Naseb baik sampai dpn rumah Zaf. Ahh -.- Lepak lepak jp, then apa lagi! "Zafika, pinjam phone :>" Tu je keje aku haha ^^ Syuhada on guna lappy Zaf. Nab Dayana Khai Zafika semua on. Then mulalah perbuatan jahat kam, wewwiiiiiiiiiiiiit :D K diam --t Then balik lalallalalalalalala~ On fb. Malam tu, Syuk text, tk nmpk dia ke tadi, haha. Dia dtg mcd. Oh rupa rupanya betul lah en, aku nampak bdk SMKTS dtg. Dia kata dia berdiri dkt dpn pintu Mcd masa aku nak keluar. Aku dah, wee mana lah nak nampak -.- Pandang jalan dpn je :D Pdanmuka. Balasan tu. Hahahaha. -.- Dh aku tk tau nak taip apa lagi. Tgk gmbr je lahhhhhh eh ;) Enjoy :'>



















I miss AS :'( Assalammualaikum, bye :-'|

No comments:

Post a Comment

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3