Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

I miss you :'( Yahhh, Im still waiting.

Goodmorning. Goodevening. Goodnight. Goodafternoon.

Lah lah -.- Assalammualaikum, Hi.

19, 20 November 2011.

  • Aku pegi SKAC. K, jumpa bdk bdk yg aku tk pernah jumpa. Lol haha. Jumpa Ahmad :') Nak tangkap gmbr dgn dia tapi tkdapat. Klol nampak dari jauh mcmtu je. Heh, sabar jewlewwww :'3 Pastutk tahu nak buat apa, dtg dtg je dh mcm org gila -O- Tgkap gmbr dulu :')



  •  Then jumpa Zila :'D Tgkap gmbr dgn dia. Kdh lama tk jumpa. Dulu wa rapat kot dgn dia dkt tuition.Serious rindu dia dkt dia. Haha lol ^^ Pastu, pastu pastu, ahhhh jumpa Mywaa Evans. Lailai :')

  •  K, lepak lepak jumpa pulak adek dia, K sumpah comel :'D Ahhhhh melting gila tgk alahaaai -.-
 
  •  Ahhh -.- Comel gila bhaiii Kbaibaibai hahah ^^ Pastu masuk rumah hantu, Kcibai aku dh menjerit-2 tk nk masuk. Aku peluk syuhada sampai Kakyong nak selit pn tk dpt haha :'D Pastu Syuhada kata, tk pyh lahhhh pegang aku mai. Tk nampak ni tk nampak. Baktang phone, tk leh jalan lah, janganlah pegang! Aku buat tk dgr je, haha sowyyyy :'3 Bila nak tgkp gmbr aku lepaskan pastu aku peluk syuhada balik, haha bengong tak bengong -.-
  •  Pastu keluar, dh mcm apadah.Then Khai cakap nak balik sebab nak tkr shawl. Kiteorg pn okay sebab nak pergi Mcd an. Punya lah menggila beli belon bagai sebab nak hbiskan Kupon. Kemain byk lagi! Lahahhhhhhahahhahahai! Nk tgk? Tk leh. Nk tgk jgk? Ok degil. 





  • Pastu pegi Kantin jp dgn dorg semua beli Ice Blanded, jmpe dak handsome ni. K bg aku dia hndsome haha sorry. Aku ckp dgn Myra aku nak tgkp gmbr dgn dia. Myra panggil dia, dia nak pulak! Alamak aiiii  suka gila aku. Ingat nak buat DP gmbr ni, tp ketara gila. See lah, betapa pendeknya aku! Ada gmbr lg sau yg dkt rumh hantu tu tp myra tk upl K watlek. Aku suka dia mcmtu je tkd lahhhhh suka betul betul haha~

  •   Kthen, dh lama lama tu, pegi Mcd. Emmm best gilew :3 

  •  Masa dh sampai tu, kan wa ada beli dua belon. Satu purple, satu biru. Biru pabewet itew. Purple sebab semua pakai baju purple ;) Then dh sampai tu aku ckp dkt Khai, nak lepaskan, dh lepaskan tu kiteorg tergelak-2. Lol -.- Nab nak amek gmbr, tp dh jauh, nak zoom tk boleh sebab Nikon tu tk sampai. Kfaham.
  •  Woooooo, then nak balik, emmmm nak balik kg. K.

  •  K gentle have fun gila. Emmm balik balik tu, tunggu bas punyalah lama mcm tunggu apa je -O- K dpt bas metro pn boleh! Emmmmdh sampai tu, sampai dpn Putri Park Plaza dia berhenti. Dh mcm sial dah. Lamapulak tu K sabar. Then sampai area Seri Raya, Tasik, ada pulak orang naik. Ingat kan, K watlek. Jumpa PULAK AWEK DIA~ LAILAILAIALAI SABAR MAI! Dgr perasaan benci geram tak suka sedih wa pun turun dkt dpn rumah wa. Then balik terus offhp!
  • Sampai hari ahad. Semalam. On on je, dpt text DARI AWEK DIA PULAK K LAIALAILAIAIAIAIAI WATLEK ;) Huh. Aku tktau mana dia dpt numb aku. Hmmm. Aku memg dh ada numb dia sebab aku curi dkt hp KakAeda :3 Sorry kaka omey! Dia tny benda yg menjengkelkan, layan kan aje ah. 
  • Hati aku sakit betul, dh lah aku rindu 'Dia'. Yg dia tu pulak tny mcm mcm :'( Tp cara mcm nak baik dgn aku je. Hah takesah pun. Yg penting aku tkd mood. Erg. 
  • K balik kg, singgah KKTM kakak ai dkt Melaka dulu. Then boring, tgkap lah gmbr sesorang -.-'
  •  K tkd keje kan? Emmmm haha~Then bila dh mlmtu aku text 'dia'. Hmm dia tk reply. Aku tunggu lama gila. Bilalah dia nak reply? Bila bila bila? :'( Aku mengharap sgt ke kt dia -,- Tp aku memang kalau dh sayang org, susah weh. Sorry to say lah. Imhsm :'( Dia jauhkan diri dari aku, lagilah aku rindu dkt dia, dia buat aku sakit hati, lagilah aku sayang dkt dia. K get it? (Y) Good. Nak sangat dia tahu semua ni tapi rasanya tk payahlah sebab aku tk pandai nak luahkan dkt dia. Huh, act, I miss the old him. Kalau aku berubah, dia yg buat aku berubah. K get it? Remember that. Im still waiting :'( 

Bye, Assalammualaikum.

No comments:

Post a Comment

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3