Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

Its all bout you. Bout me. And all bout us.

Assalammualaikum, Hi.


Entry kali ni sedih gila k sedih gila. Bagi aku lah. Eh, jiwang. HAAA. Tk nak baca dah, pegi blah, pegi berambus ok pegi mampus.

Umm. Aku selalu text org, aku ckp.. Aku rindu dia. Ye. Aku rindu dia do. Aku nak text dia, tp aku takut :'( Aku on je. Aku stalk dia. Aku on je. Dgr OR. Aku bangun je.. Aku ingt kt dia. Damn Im fucking stress okay Stress :'( Huwm. Dia buat mcm mana pun, dia jauh dari aku pun, dia benci aku ke apa ke. Aku tetap syg dia k sayang dia. Hm susah weh. Aku dh syg org tu.. Memg susah nak lepakan. Hm :'/ Tgk org lain happy je. Happy jeeeee. Sampai aku fake. Fake okay fake. Dah 2 bulan setengah dah. Aku tunggu dia.. Dia tk nak ke terima org lain sekarang ni? K faham. Aku tunggu.. Aku tunggu. Pagi pagi mesti teringat dkt dia :') Sebelum tidur pun sama. Aku rasa aku malas dh nak pegang phone. Aku pegang pn hp lama sebab byk text dia aku simpan :'( Sebelum tidur mesti aku baca text dia. Aku pn nak tgk jugak hp baru tu ada text dri dia tp tkd :'( Hm. Syu cakap. "Lagi pendam lagi sakit." Habis aku nak buat mcm mana :'( Aku bgtahu semua org, semua kata RIMAS, MUAK semua ada. Aku tahu korg tk suka sebab aku syg dia lagi. Tapi aku tk tahu nak buat apa. Tahun dpn dia sch petang. Kalau dia pindah mcm mana? Kenangan semua ada dkt belah petang bila balik semua :'( Rindu nak balik dgn dia lagi. Hm. I miss his smile. His face. His cute face.. And I miss the old him :'( Aku jealous je ok jealous tgk org sweet sweet ni. Hm :'/ Aku rindu nak text dia dkt number lama dia :'( Sebab situ byk kenangan suka duka weh gentle tk tipu. Hm :'( Aku dh lama tk jumpa dia weh dh lama tk jumpa. Skrg dia on guna BB je. Jarang betul nak tgk dia online dkt IM Chat. Damn Im fucking miss him ok I miss him. Hm :'( Last jumpa pun, 09112011. Hari Rabu. Haritu last aku dtg sch sesi petang tahun 2011. Last tgk dia as students form2 kelas 2Cerdas belah petang. Hm haaa. Lepasni tk dpt jumpa tgk dia dari jauh sgt dah. Weh weh weh aku rindu :'( Aku rindu nak buat relay dgn dia. Rindu nak tgk dia senyum untuk aku. Rindu nak tgk dia dari jauh pastu alololo omey ewww muka dia. Pastu nak dgr dia gelak masa balik.Nak jalan sebelah dia :') Nak tgk dia jalan. Nak tiru dia jalan. Um nak.. Nak text dia :'( Nak dia reply text aku :'| Kchill mai. Nothing to say. Haaa DamnItsTrue :'/

No comments:

Post a Comment

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3