Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

Assalammualaikum, Hi.

K, Alhamdulillah, kelas for form2 nanti sama. 2Pintar. Hmmmm aku memg tk nk tkr kelas, tk nk turun kelas. weh sukanya :') Adik Zafika comel :'D Comelnya ya allah haihhhh dh lah kecik comel pulak tu weee comel k awak ^^v Kesian anak buah Zaf, tk dpt sch situ. Kakak Zaf dh geram sgt sampai Bangang Bodoh keluar, hahaha sabar :') Zaf tak sihat, Get well soon friend I miss you :')
Setiap manusia ada kelebihan dan kekurangannya sendiri (': dont judge me lah, you just knew my name, not my story (': Aku tkesa lah kau nak benci aku, nak kutuk aku, kalau kau tksuka aku, jujur je lah, perlu ke kau pura pura semata mata nak jaga hati dia tu? Habis hati aku nak biarkan terluka dan tambah terluka lepas kau buat aku mcm mcm, haa? Weh, ya allah, aku rasa nak maki maki je kalau boleh. Ehh tak. Rasa mcm alahai sial lah weh. K. Kau tak suka aku, tk perlu lah nak mencarut teruk teruk sangat k. Tak suka, cakap je dgn aku, AKU TAK SUKA KAU. Dah habis cerita lah pastu kau diam kau blah kau gmampus -.- K. Muka comel nampak macam baik tpi haktuihhhh. Weee ya allah :') Dosa aku bertambah, kutuk kau, Kcuf laa D: Hmmmph. Aku penatlaa tunggu sesuatu yg tak pasti :') Perit sgt ok. Sabar membuat aku lebih kuat :')

K, td dtg sch nampak jgk adik sorg ni, Danial, hahaha. K. Dia dari SKAC ;) Yo Brother welcome ;) Hahah k. Banyaklah kenangan dkt situ :') 2011 Ill miss you. Forever, in my heart. I miss the old memories. Lots of memories, when I came to school, hmmm banyak sgt lah. Mula mencintai seseorang yg mengajar kita kehidupan sebenar :') Mencintai seseorang yg banyak membuat hidup kita berubah dan menjadi lebih tabah dan sabar :') Membenci seseorang yg membuat kita membenci dia dan menuntut ilmu hingga menjadi seorang manusia berguna sekarang :') Ya Allah, I love myself and I hate myself, sometimes. Kuatkan lah hambamu ini Ya aAllah (': Mengenal erti persahabatan yg bermakna seumur hidup :') Mengajar saya seorang yg penyabar dan mengenal erti kehidupan sebagai seorang manusia :')


I hope so :D


Love, me.

No comments:

Post a Comment

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3