Oh Hi Stalker

Facebook Badge

Facebook Badge

I want to be the NEW me.

Assalammualaikum, Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! xD

K harini, saat ni, apa ni ni ni last mai updated k. Untuk 2011 :')
K I want to be the new me WITHOUT YOU ANYMORE. Try to be the BEST ME next year and be more better than THIS YEAR. I wont be the sadness girl in this world InsyaAllah :')
Im tired of waiting you eventhough I knew, awak bukan untuk saya. Saya bukan untuk awak. Saya tahu tkd jodoh saya redha :') Saya ada azam saya sendiri dan biarlah org tertentu je tahu apa azam saya :')
2011 aku banyak hilang kawan, Fatin Natasya, Azriina Sabri. Saya rindu awak berdua. Huh -.- Sorg dh tk anggap saya kawan dia sbab kelas lain so dh tk rapat yg lagi sorg dh masuk asrama so Im alone :-'/ Without them. Tapi itu hanysa sementara sebab saya ada kawan baru :') Nik, Syu, Zaf, Khai, Deyna, Nab, and Aiman. Thanks for everything guys! Love uols much xx :') And Qirin saya yg omey tu thanks for three months. Kita dah three months kenal, buat fake relay tu hehe suka tau. Jangan deactived fb lg dah tau, hehe.


See? Hehe. Mula mula saje je sent req tu dkt dia, nak tahu tak 0209 tu jugak lah saya break dgn AS :') Hehe so touching lah that time tp sabar je. Hes not mine anymore. FOREVER NOT MINE -.- K.
And, I love my petsis. Ramai sgt kang tk terjawab semuanya sampai esok. Susah senang semua sama sama, k saya sayang kawan kawan saya k? Ingt tu. Aku rasa 2011 ni tahun paling sedih haha. Masa 2010 semuanya okay tkd lah nak sedih semua :-'/ Rindunya 2010. I hope this 2012, will be the awesome years! Aminnn. Amin Aminn. Hehe.
K adalah satu cerita ni tau. Emk. Aku nak kongsi je, adalah sorg ni rasa mcm kena palau dgn kawan dia. Kesian dia :'/ Pasal benda kecik pun nak gaduh nak maki nak apa apa lah. Weh kau ni tk matang lg ke? Dh boleh masuk tadika balik ataupun masuk sekolah rendah balik k aku benci la org mcm ni hahhahah :D Kata kawan tp perangai mcm setan pun tk boleh jugak. Fahamlah dia, jangan ikut kepala kau je, terasa? Aku tk mention nama pun kat sini, terasa terasa lah siapa heran. Aku pun tk heranlah huh -.-
K dah.
Aku harap aku dpt jadi yg terbaik antara yg terbaik. Aku harap aku dpt lupakan org yg aku sayang, tp org yg aku sayang tu benci aku dan lupa, buang perasaan aku terhadap dia. Dia dah tkd nanti aku harap perasaan ni beransur pulih InsyaAllah :') Aku akan tunjukkan yg aku dpt hidup tanpa kau, dan aku akan tunjukkan yg kau rugi gila tinggalkan aku dulu. I hope so, mcm kakak sorg tu advised kat saya <': Dia baik sgt, dia ckp lembut je, dia faham apa yg saya rasa sebab dia pun alami apa yg saya rasa, :') I wont waste my tears anymore just because of him, haish -....- Malaslah den nak mental ni haihhh ha ha ha. K.


2012 is coming :') 
 
Take care, bye Assalammualaikum :')
 

No comments:

Post a Comment

Hey :]
Comment pweshhhhhhhhh ;3